Azmoonpte.com | ثبت نام PTE | فروش ووچر PTE

ساعات کاری : 7 روز هفته 10 -22

تماس : 02128424686

پیام رسان : 09194096486

پشتیبانی : 02128424686  پیامرسان : 09194096486

پرداخت هزینه آزمون ناتی NAATI

ثبت نام آزمون ناتی در کمترین زمان و پایین ترین کارمزد

اگر برای مهاجرت به استرالیا به‌خصوص با اهداف تحصیلی و کاری اقدام کنید، باید حداقل امتیاز لازم برای برنامه مد نظر را کسب کنید. عوامل متعددی وجود دارند که در دریافت حداقل امتیاز لازم برای مهاجرت به استرالیا نقش بسزایی دارند. کسب نمره قبولی در آزمون ناتی یکی از این عوامل است. موسسه ناتی (NAATI) یک آزمون بین‌المللی شفاهی به‌صورت آنلاین تعریف کرده است. در قالب این آزمون مهارت‌های مترجمی شفاهی و مکتوب داوطلبان ارزیابی می‌شود. اگر قصد ثبت نام آزمون ناتی را دارید، می‌توانید سفارش خود را در AzmoonPTE ثبت کنید. ظرف چند ساعت در سریع‌ترین زمان ممکن ثبت نام شما در آزمون NAATI نهایی می‌شود.

پرداخت هزینه آزمون ناتی

مراحل ثبت نام آزمون ناتی

تصویر

ثبت نام اپلیکیشن

پس از ایجاد اکانت در سایت ناتی اپلکیشن CCL خود را ارسال کنید

تصویر

چک کردن تاریخ

پس از دریافت ایمیل تایید اپلیکیشن تاریخ مورد نظر خود را چک کنید

تصویر

پرداخت هزینه ریالی

هزینه ریالی آزمون ناتی را در سایت ما پرداخت کنید

تصویر

آزمون شما رزرو شد !

1 الی 3 ساعت بعد پرداخت شما انجام می شود

معرفی آزمون ناتی (NAATI)

Naati یک شرکت عمومی و غیر انتفاعی است که در استرالیا راه‌اندازی شده است. ناتی در زمینه تعریف استانداردهای ملی برای ترجمه و همچنین به‌روزرسانی چارچوب‌های فعلی فعالیت می‌کنند. ضمن اینکه از سوی دولت استرالیا برای برگزاری آزمون ارزیابی مهارت ترجمه متقاضیان مهاجرت به این کشور مسئولیت دارد. ضمنا پلتفرمی را نیز ایجاد کرده است که از طریق آن مترجمان حرفه‌ای در زبان‌های مختلف را به صاحبان کسب‌وکارها در استرالیا معرفی می‌کند. یکی از آزمون‌های این موسسه ، آزمون CCL است. آزمون CCL مخفف عبارت Credentialed Community Language برای ارزیابی توانایی افراد در برقراری ارتباط در مکالمه بین دو زبان (انگلیسی و یک زبان دیگر) است. این آزمون صرفا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. دقت داشته باشید که کسب نمره قبولی در این آزمون به‌معنی دریافت گواهینامه حرفه‌ای مترجم نیست. افرادی که قصد دارند از طریق برنامه‌های مبتنی بر امتیاز به استرالیا مهاجرت کنند، با شرکت در آزمون CCL موسسه ناتی می‌توانند بخشی از امتیاز مورد نیاز را کسب کنند. داوطلبان در این آزمون که به‌صورت شفاهی برگزار می‌شود با بتوانند اطلاعات ساده را از یک زبان به زبان دیگر منتقل کنند. بدون اینکه انحراف آشکاری در انتقال مفاهیم رخ دهد. همچنین ترجمه باید در قالب سبک استاندارد و همچنین بدون اشتباه فاحش در تلفظ صورت بگیرد.

نحوه برگزاری آزمون ناتی

پس از ثبت نام آزمون ناتی باید خود را برای شرکت در آن آماده کنید. برای شرکت در آزمون نیاز به یک کامپیوتر به همراه اتصال پایدار اینترنت دارید. همچنین ترجیحا از یک هدفون استفاده کنید تا کیفیت دریافت و ارسال صدای شما افزایش پیدا کند. در قالب این آزمون باید دو مکالمه از پیش ضبط شده بین یک انگلیسی زبان Native و فردی غیر انگلیسی را گوش و تفسیر کنید.هر دیالوگ در قالب این آزمون تقریبا 300 کلمه است. موضوع هر یک از این دیالوگ‌ها نیز با هم تفاوت دارد. ضمن اینکه هر دیالوگ نیز به بخش‌های کوتاه‌تری با حدود 35 کلمه یا کمتر تقسیم می‌شوند. پس از پخش هر صدای ضبط شده، صدای بوق یا زنگ به گوشی می‌رسد. پس از شنیدن این صدا، باید به تفسیر آنچه شنیده‌ای بپردازید. برای شروع حرف‌های خود نیز تنها حدود 5 ثانیه بعد از به صدا درآمدن زنگ فرصت دارید. بنابراین اگر مکث طولانی داشته باشید، نمره آن بخش را از دست خواهید داد.در مجموع آزمون NAATI چیزی در حدود 20 دقیقه به طول می انجامد. به همین دلیل لازم است برای موفقیت در این زمان کوتاه، تمام تمرکز خود را برای پاسخ‌گویی به سوالات یکجا جمع کنید. تمام آزمون‌ها در قالب یک پلتفرم اختصاصی تحت عنوان Televic برگزار می‌شوند. زمان‌بندی اجرای آزمون به وقت سیدنی صورت می‌گیرد.ضمن اینکه برای اطمینان از صحت و سقم برگزاری آزمون و همچنین تصحیح اظهارات داوطلبان از یک برنامه آنلاین اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام ProctorExam به همراه مصحح انسانی استفاده می‌شود. برای کسب اطلاع بیشتر درباره قواعد و چارچوب‌های ارزیابی پاسخ‌های داوطلبان در آزمون ناتی، می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

نتایج آزمون ناتی

نتایج آزمون ناتی بین 4 تا 6 هفته پس از برگزاری آزمون از طریق ایمیل noreply@Naati.com.au به اطلاع داوطلبان می‌رسد. برای دریافت گواهینامه CCL در این آزمون باید حداقل نمره 63 را کسب کنید. البته مشروط بر آنکه در هر یک از دو دیالوگ این آزمون نیز حداقل نمره 29 را به دست بیاورید.

در صورت مردودی در آزمون تنها اگر نمره بین 58 تا 64 را کسب کرده باشید، می‌توانید درخواست تصحیح مجدد را ظرف 30 روز بدهید. برای این منظور باید درخواست خود را در بخش MyNaati در حساب کاربری اختصاصی خود در سایت ناتی ثبت کنید. برای بررسی مجدد لازم است که 187 دلار استرالیا بپردازید. هر گواهی از زمان صدور برای مدت 5 سال اعتبار دارد و می‌توانید از امتیاز آن برای مهاجرت برای استرالیا استفاده کنید.

تصویر
مشاوره رایگان

به مشاوره نیاز دارید ؟

در صورتی که برای تکمیل اپلیکیشن ناتی یا موارد دیگر به مشاوره نیاز دارید با ما تماس بگیرید

تماس و پیام رسان

09194096486 و 02128424686

آماده‌سازی برای شرکت در آزمون ناتی

پس از ثبت نام آزمون باید خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنید. موسسه NAATI در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که هیچ یک از موسسه‌های برگزارکننده دوره‌های آموزشی آماده سازی برای آزمون CCL را تایید نمی‌کند. در عین حال این موسسه پیشنهاداتی برای آماده سازی داوطلبان برای شرکت در آزمون ارائه کرده است که عبارت‌اند از:

علاوه بر آن مجموعه‌ای از منابع آموزشی برای هر یک از 53 زبان تحت پوشش آزمون CCL از سوی موسسه ناتی معرفی شده است. شما می‌توانید به‌صورت رایگان این منابع آموزشی را از اینجا دانلود کنید.  البته در این صفحه بخش پولی نیز وجود دارد که با پرداخت 165 دلار استرالیا در اختیار شما قرار می‌گیرد. این بسته آموزشی از سوی اساتید ممتحن آزمون آماده شده است و با تمرین و تکرار آن می‌توانید شانس خود برای موفقیت در این آزمون را تا حدی زیادی افزایش دهید.

نکات مهم درباره ثبت نام و شرکت در آزمون ناتی

مهاجرت به استرالیا
ثبت نام آزمون ناتی
5

سال تجربه پرداخت آنلاین بین المللی

نحوه ثبت نام آزمون ناتی

برای ثبت نام آزمون ناتی لازم است که ابتدا یک حساب کاربری اختصاصی در سایت ناتی ایجاد کنید. برای ایجاد حساب کاربری نیاز به اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، کشور محل تولد، نشانی محل سکونت، ایمیل، شماره موبایل، عکس چهره و اسکن پاسپورت دارید.

در ادامه باید درخواست خود برای شرکت در آزمون را در حساب کاربری‌تان ثبت کنید. در این زمان درخواست شما از سوی کارشناسان موسسه NAATI بررسی می‌شود. معمولا ظرف 2 روز کاری پاسخی در قالب ایمیل از این موسسه دریافت می‌کنید. در این مدت صحت و سقم اطلاعات وارد شده از سوی داوطلب ارزیابی می‌شود. در صورتی که به‌هر دلیل مدرک شناسایی معتبر آپلود نکنید، با درخواست شما مخالفت می‌شود.

پس از آن اجازه انتخاب زمان شرکت در آزمون به شما داده می‌شود. پس از بررسی زمان‌های برگزاری آزمون، می‌توانید گزینه مناسب مد نظر خود را انتخاب کنید. برای ثبت نهایی درخواست خود باید هزینه ثبت نامه آزمون ناتی را بپردازید. این هزینه در حال حاضر برابر 814 دلار استرالیا است.

تا سه روز قبل از زمان برگزاری آزمون می‌توانید تاریخ شرکت در آزمون را تغییر دهید. علاوه بر آن تا دو روز قبل از برگزاری آزمون امکان کنسل کردن آن وجود دارد و در این حالت 75 درصد هزینه پرداختی به شما بازگردانده می‌شود. در غیر این صورت هیچ بخشی از هزینه بازپرداخت نمی‌گردد.

همین الان ثبت نام کنید

اگر اپلکیشن CCL شما تکمیل شده و هم اکنون قصد ثبت نام دارید اقدام کنید

ثبت نام آزمون ناتی

هزینه ثبت نام آزمون ناتی برابر 814 دلار استرالیا است. شما در حالت عادی برای پرداخت این هزینه باید از کارت‌های اعتباری بین المللی نظیر ویزا کارت و مسترکارت یا کیف پول الکترونیکی پی پال استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها مانع از آن می‌شود که شما بتوانید به‌راحتی به کارت‌های اعتباری یا کیف پول‌های الکترونیکی بین المللی دسترسی داشته باشید. اما جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. بلکه شما می‌توانید درخواست پرداخت خود را در AzmoonPTE ثبت کنید. سپس معادل ریالی هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. پس از آن ظرف چند ساعت AzmoonPTE هزینه ثبت نام آزمون شما را پرداخت می‌کند.

در صورت مردودی در آزمون تنها اگر نمره بین 58 تا 64 را کسب کرده باشید، می‌توانید درخواست تصحیح مجدد را ظرف 30 روز بدهید. برای این منظور باید درخواست خود را در بخش MyNaati در حساب کاربری اختصاصی خود در سایت ناتی ثبت کنید. برای بررسی مجدد لازم است که 187 دلار استرالیا بپردازید. هر گواهی از زمان صدور برای مدت 5 سال اعتبار دارد و می‌توانید از امتیاز آن برای مهاجرت برای استرالیا استفاده کنید.

سوالات متداول

آزمون ناتی در قالب کدام زبان‌ها برگزار می‌شود؟

آزمون NAATI برای مهارت ترجمه از انگلیسی به 53 زبان زنده دیگر برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها فارسی است.

هزینه ثبت نام آزمون ناتی چقدر است؟

در حال حاضر برای ثبت نام در این آزمون باید 814 دلار استرالیا بپردازید.

حداقل نمره قبولی در آزمون ناتی چقدر است؟

برای قبولی در این آزمون باید حداقل نمره 63 را با شرط کسب حداقل امتیاز 29 در هر یک از دیالوگ‌ها به دست بیاورید.

نتیجه آزمون NAATI چه زمانی اطلاع رسانی می‌شود؟

بعد از برگزاری آزمون نتیجه آن ظرف مدت زمان 4 تا 6 ماه از طریق ایمیل به داوطلبان اطلاع داده می‌شود.

گواهینامه آزمون ناتی چه مدت اعتبار دارد؟

گواهینامه این آزمون برای مدت 5 سال اعتبار دارد و شما می‌توانید از آن برای مهاجرت به استرالیا استفاده کنید.

داشتن گواهینامه ناتی چند امتیاز اعتباری برای مهاجرت به استرالیا دارد؟‌

بسته به نمره شما در آزمون NAATI و برنامه مهاجرت مد نظر، گواهینامه این آزمون حداقل 5 امتیاز برای شما به ارمغان می‌آورد.