ساعات کاری : شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب | جمعه ها 10 صبح الی 13
تماس: 02128424686

خرید مستر کارت

خرید مستر کارت فیزیکی به نام با IBAN اختصاصی

مسترکارت یک شرکت ارائه دهنده خدمات مالی چند ملیتی است که در کشور آمریکا فعالیت دارد. این مجموعه در زمینه ارائه خدمات کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی، سامانه‌های پرداخت بانکی و... به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. یکی از خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد، کارت‌های اعتباری است. مجموعه مسترکارت با همکاری بانک‌ها و مؤسسات مالی مختلف در سرتاسر جهان کارت‌های مالی و اعتباری صادر می‌کند تا افراد بتوانند با استفاده از این کارت‌ها تراکنش مالی خود را انجام دهند. در صورتی که علاقه مند هستید تا از مزایا مسترکارت استفاده کنید، نیاز است تا از طریق مجموعه‌های فعال در داخل کشور برای خرید مسترکارت اقدام کرده و از مزایا این کارت‌ها بهره مند شوید.

برای سفارش مستر کارت می توانید با شماره 02128424686 تماس بگیرید .
کارشناسان ما همیشه پاسخگوی شما هستند .

خرید مستر کارت

در صورتی که مستر کارت اختصاصی داشته باشید می توانید :

تصویر img

در سفر از ATM و پوز خارجی استفاده کنید

مستر کارت های صادر شده توسط مجموعه ما امکان استفاده در همه پوز ها و ATM های مستر کارت را دارند

تصویر img

هزینه آزمون و سفارت را شخصا پرداخت کنید

با مستر کارت خود می توانید کلیه هزینه های آزمون و هزینه های مربوط به مهاجرت را پرداخت کنید

تصویر img

در کمتر از 30 دقیقه به میزان دلخواه کارت را شارژ کنید

شارژ کارت ها را به خود ما بسپارید یا با ایبان اختصاصی خود از خدمات صرافی ها استفاده کنید

تصویر img

بدون نیاز به حضور در بانک و وجود تحریم ها

ما احراز هویت شما را به صورت آنلاین تکمیل میکنیم . برای سفارش و دریافت کارت نیاز به خروج از کشور نخواهید داشت

مزایای خرید مسترکارت پرسونال

برای خرید مسترکارت باید دید کاملی در مورد مزایا این کارت‌های اعتباری داشته باشید تا بتوانید به راحتی از این کارت‌های اعتباری برای رفع نیازهای خود استفاده کنید. از مهم‌ترین مزایا این خرید مستر کارت پرسونال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرداخت‌های آنلاین امن

در صورتی که اقدام به خرید مستر کارت فیزیکی کنید، می‌توانید از این کارت به راحتی و با امنیت بالا در وب سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین خارجی برای خرید محصولات و استفاده از خدمات گوناگون بهره ببرید.

  • راحتی استفاده

یکی دیگر از مزایای مستر کارت که مدیریت این مجموعه توجه بسیار زیادی به آن دارد، راحتی و سهولت استفاده است. اگر برای خرید مستر کارت فیزیکی اقدام کردید، می‌توانید در سفرهای خارجی خود مثل یک کارت بانکی از مستر کارت استفاده کنید. از طرف دیگر اگر مستر کارت مجازی خریداری کردید، به شما شماره کارت، CVV2، رمز و تاریخ انقضا داده می‌شود. در زمان خرید اینترنتی، تنها کافی است تا در فرم پرداخت اطلاعات کارت خود را وارد کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  • دسترسی به پول نقد در سراسر جهان

افرادی که همواره سفرهای خارجی را تجربه می‌کنند، یکی از چالش‌هایی که با آن مواجه هستند، دسترسی به پول نقد در کشورهای خارجی است. به دلیل تحریم‌ها و عدم فعالیت بانک‌های ایرانی در خارج از کشور، اگر در سفرهای بین المللی خود علاقه مند هستید تا هر زمانی که نیاز دارید به پول نقد دسترسی پیدا کنید، می‌توانید با خرید مسترکارت فیزیکی به این هدف برسید. شما می‌توانید با استفاده از مسترکارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز یا ATM در سراسر جهان پول نقد دریافت کنید.

  • عدم نیاز به داشتن حساب بانکی خارجی

یکی از سوالات مهمی که کاربران در زمان خرید مستر کارت فیزیکی مطرح می‌کنند این است که آیا برای دریافت این کارت اعتباری نیاز است تا حساب بانکی خارجی داشت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی AzmoonPTE خرید مسترکارت پرسونال بدون داشتن حساب بانکی خارجی اقدام کنید. این مزیت باعث می‌شود تا افرادی که حساب بانکی خارج از کشور ندارند نیز بتوانند با خرید مسترکارت، از مزایا این سرویس بهره ببرند.

  • امکان استفاده از خدمات مستر کارت به صورت مادام العمر

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که مستر کارت پرسونال دارد، تاریخ انقضای 4 ساله آن‌ها است. البته لازم به ذکر است که پس از سررسید تاریخ انقضا امکان تمدید این کارت وجود دارد.

  • ارائهIBAN  اختصاصی

اگر جز افرادی هستید که تراکنش‌های بین المللی بسیار زیادی دارید، برای این که بتوانید پول‌های خود را به راحتی به سراسر جهان ارسال کرده و یا از نقاط مختلف جهان بر روی کارت خود پول دریافت کنید، خرید مسترکارت فیزیکی یا دیجیتالی گزینه عالی برای شما است. این کارت‌ها دارای IBAN اختصاصی است که عملکردی مشابه با شبا در ساختار بانکی ایران دارد. شما می‌توانید با ارائه IBAN خود به افرادی که قصد انتقال پول به حساب شما را دارند، بتوانند بدون پرداخت کارمزد، به حساب شما پول انتقال دهند.

  • امنیت بالا و حک نام بر روی کارت

با وجود تحریم‌هایی که علیه ایرانیان وجود دارد اما اگر شما برای خرید مستر کارت فیزیکی اقدام کنید، اسم شما بر روی کارت حک می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا در زمان سفرهای خارجی با مشکل خاصی مواجه نشوید.

  • پذیرش جهانی

از دیگر مزایایی که مسترکارت فیزیکی دارد، می‌توان به پذیرش جهانی آن اشاره کرد. در واقع این کارت در بیش از 200 کشور دنیا قابل استفاده بوده و میلیون‌ها فروشگاه و پایانه در سراسر جهان این کارت‌ها را می‌پذیرند.

مهم‌ترین کاربردهای مسترکارت

انجام پرداخت‌های آنلاین

یکی از مهم‌ترین کاربردهای مستر کارت، امکان انجام پرداخت‌های آنلاین و اینترنتی است. شما می‌توانید با استفاده از این کارت‌ها برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارجی استفاده کنید. اگر قصد دارید تا از فروشگاه‌های آنلاین خارجی مانند آمازون، علی بابا، eBay و... محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید، می‌توانید از این کارت‌ها استفاده کنید.علاوه بر خرید محصولات و استفاده از خدمات در پلتفرم‌های گوناگون، شما می‌توانید برای پرداخت هزینه اشتراک سرویس‌های آنلاین نیز از این کارت‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید اشتراک سرویس‌های آنلاین مانند Netflix، Spotify، YouTube Premium و... را نیز با استفاده از این کارت‌ها خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل

یکی دیگر از مزایایی که مستر کارت پرسونال دارد، امکان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در زمان انجام سفرهای خارجی است. با وجود این که مجموعه‌های مختلفی در داخل کشور خدمات خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل‌های بین المللی را ارائه می‌دهند، با این حال اگر شما مستر کارت داشته باشید، می‌توانید واسطه‌ها را حذف کرده و با کمترین قیمت بلیط مورد نظر خود را خریداری کرده یا هر هتل بین المللی را که علاقه مند بودید به راحتی رزرو کنید.

پرداخت هزینه‌های آموزشی

در سال‌های اخیر میزان مهاجرت تحصیلی ایرانیان به کشورهای خارجی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. یکی از چالش‌هایی که افراد در داخل کشور به دلیل تحریم‌ها با آن مواجه هستند، پرداخت هزینه‌های آموزشی است. شما می‌توانید با استفاده از مسترکارت به راحتی هزینه‌های آموزشی خود را در سراسر جهان پرداخت کرده و نگرانی در مورد پرداخت شهریه، هزینه‌های کتاب و سایر مخارج تحصیلی خود نداشته باشید. لازم به ذکر است که حتی شما می‌توانید قبل از اپلای به دانشگاه‌های خارجی مختلف، از مستر کارت برای پرداخت اپلیکیشن فی نیز اقدام کنید.

انجام تراکنش‌های مالی در سفرهای خارجی

اگر یک کارت اعتباری بین المللی نداشته باشید، در طی سفرهای خارجی خود باید برای انجام تراکنش‌های مالی مورد نظرتان از پول نقد استفاده کنید. حمل پول نقد در انجام سفرهای بین المللی می‌تواند چالش‌های گوناگونی برای شما به همراه داشته باشید. برای حل این مشکل تنها کافی است تا اقدام به خرید مستر کارت پرسونال فیزیکی کنید. استفاده از این کارت‌ها در سفرهای خارجی کاربردهای متنوعی برای شما دارد. شما می‌توانید در طی سفرهای از مسترکارت برای برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز استفاده کنید. همچنین در اکثر کشورهای جهان می‌توانید از مسترکارت پرسونال برای پرداخت در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها استفاده کنید. حتی اگر علاقه مند به رزرو هتل و اجاره خودرو در سفرهای خارجی هستید، باز هم می‌توانید از این کارت استفاده کنید.

مدیریت مالی

از دیگر کاربردهای مستر کارت، مدیریت مالی حرفه‌ای است. شما می‌توانید پس از خرید مستر کارت فیزیکی از طریق سامانه آنلاین یا اپلیکیشن موبایل مسترکارت تراکنش‌های خود را به صورت آنلاین کنترل کنید. استفاده از این کارت‌ها در سفرهای خارجی کاربردهای متنوعی برای شما دارد. شما می‌توانید در طی سفرهای از مسترکارت برای برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز استفاده کنید. همچنین در اکثر کشورهای جهان می‌توانید از مسترکارت پرسونال برای پرداخت در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها استفاده کنید. حتی اگر علاقه مند به رزرو هتل و اجاره خودرو در سفرهای خارجی هستید، باز هم می‌توانید از این کارت استفاده کنید.

تصویر
مشاوره رایگان

به مشاوره نیاز دارید ؟

کارشناسان ما در کنار شما هستند و به همه سوالات شما پاسخ می دهند

تصویر

+5 سال تجربه

img

خرید مستر کارت در ایران

به واسطه تحریم‌ها، شما نمی‌توانید مثل سایر کاربران در سراسر دنیا به راحتی این کارت‌های اعتباری را خریداری کنند. در چنین شرایطی اگر قصد دارید تا در داخل کشور این کارت‌ها را بخرید، نیاز است تا به سراغ مجموعه‌های واسط آمده و از این طریق کارت مورد نظر خود را سفارش دهید.

لازم به ذکر است که شرکت‌های مختلفی در ایران هستند که خدمات صدور مسترکارت را ارائه می‌کنند. به همین خاطر باید قبل از انتخاب شرکت و مجموعه واسط، به اعتبار، سابقه و خدمات ارائه شده توسط آن‌ها توجه کنید تا بتوانید بهترین مجموعه را انتخاب کنید.

یکی از برترین مجموعه‌هایی که در داخل کشور این خدمات را به شما ارائه می‌دهد، وب سایت AzmoonPTE است. شما می‌توانید از طریق مجموعه AzmoonPTE با امنیت بالا و بهترین قیمت اقدام به خرید مسترکارت پرسونال کرده و از مزایای این کارت استفاده کنید.

برای خرید و دریافت مستر کارت، باید در وب سایت AzmoonPTE ثبت نام کرده و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. پس بعد از تایید اکانت شما، سفارش خود را ثبت کنید و مسترکارت شخصی خود را در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات متداول

مستر کارت چیست ؟

مستر کارت نوعی کارت اعتباری است که می‌توانید با استفاده از آن خریدهای بین المللی داشته باشید .به صورت آنلاین پرداخت خارجی انجام دهید و در سفر ها از دستگاه پوز و ATM خارجی استفاده کنید

کاربردهای مستر کارت چیست؟

از مهم‌ترین کاربردهای مستر کارت می توان به انجام پرداخت‌های آنلاین، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل‌های بین المللی، پرداخت هزینه‌های آموزشی و... اشاره کرد.

بهترین روش خرید مستر کارت در ایران چیست؟

اگر قصد خرید مستر کارت در ایران را دارید، باید از مجموعه‌های واسط این کارت‌ها را خریداری کنید. AzmoonPTE یکی از برترین مجموعه‌های فعال در داخل کشور است که امکان خرید مستر کارت را فراهم کرده است.

آیا در ایران می‌توان از مستر کارت استفاده کرد؟

در ایران می‌توانید از مستر کارت برای خرید از وب سایت‌های بین المللی و خرید اشتراک سرویس‌های مختلف استفاده کنید.