ساعات کاری : شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب | جمعه ها 10 صبح الی 13
تماس: 02128424686

خرید ووچر PTE

ووچر آزمون PTE ترکیه با 10 درصد تخفیف

اغلب افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، باید در آزمون‌های بین المللی و معتبر زبان شرکت کنند. البته ایرانی‌ها در این زمینه با محدودیت‌هایی مواجه هستند، زیرا این آزمون در ایران برای برگزار نمی‌شود و داوطلبان ایرانی باید به کشورهای ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و یا امارات برای شرکت در آزمون سفر کنند. ثبت نام آزمون PTE به‌ صورت اینترنتی و با ورود به سایت پیرسون انجام می‌شود، برای ثبت نام باید حتما هزینه آزمون را با کارت‌های اعتباری بین المللی بپردازید. افرادی که کردیت کارت ندارند در این مرحله با مشکل مواجه می‌شوند و به دنبال روشی برای پرداخت هزینه هستند. یکی از راه‌هایی که برای پرداخت هزینه آزمون وجود دارد خرید ووچر آزمون PTE است. در صورتی که قصد خرید ووچر آزمون PTE را دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه AzmoonPTE استفاده کنید و در سریعترین زمان و با بهترین قیمت ووچر این آزمون را خریداری کنید.

قیمت ووچر آزمون PTE ترکیه : 8.700.000 تومان  | تاریخ بروز رسانی : 1402/12/24

مراحل خرید ووچر آزمون PTE

تصویر

ثبت نام

در سایت Azmoonpte اکانت ایجاد کنید

تصویر

انتخاب ووچر

ووچر آزمون PTE ترکیه را انتخاب کنید

تصویر

پرداخت هزینه ریالی

ایمیل خود را درج کنید و هزینه ریالی را پرداخت کنید

تصویر

ووچر شما ارسال شد

بعد از 1 ساعت ووچر به آدرس ایمیل شما ارسال می شود

ووچر آزمون PTE چیست؟

ووچر در آزمون PTE یک کد چند رقمی است که به جای اطلاعات کارت بانکی بین‌المللی در صفحه‌ پرداخت آزمون استفاده می‌شود. این کد به افراد اجازه می‌دهد که بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری، هزینه‌ آزمون PTE را پرداخت کنند. کاربران ایرانی که نمی‌توانند از کارت اعتباری استفاده کنند، می‌توانند با خرید ووچر آزمون PTE کد را دریافت کرده و با استفاده از آن آزمون را بوک کنند. اما باید دقت کنید که این کد ووچر باید محفوظ باشد و به دیگران ارسال نشود، زیرا تنها با داشتن این کد می‌توان آزمون PTE را بوک کرد. در هنگام خرید ووچر آزمون پی تی ای است از سایت AzmoonPTE می‌توانید سنتر مورد نظر خود را انتخاب کنید. در سایت ما شرایط آسانی فراهم شده تا همه افراد بتوانند براساس شرایط خود نسبت به خرید ووچر و یا ثبت در آزمون در کشور مورد نظر اقدام کنند.

مراحل ثبت نام آزمون PTE

آزمون PTE به معنای "Pearson Test of English" است و یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی محسوب می‌شود که افراد برای ارزیابی و سنجش مهارت زبان انگلیسی در آن شرکت می‌کنند. این آزمون توسط شرکت پیرسون (Pearson) تدارک دیده شده و با همکاری موسسه آکادمیک PTE در کشورهای مختلف جهان به جز ایران برگزار می‌شود. مدرک آزمون برای مهاجرت، تحصیل و همچنین اشتغال در کشورهایی همچون استرالیا، کانادا و انگلستان مورد تایید است. ثبت نام در آزمون PTE برای متقاضیان ایرانی به دلیل عدم برگزاری آزمون در کشور و نیاز به کردیت کارت برای پرداخت هزینه آزمون با مشکلاتی همراه است. برخی از زبان‌آموزان از طریق کارت اعتباری اقوام خود در خارج از کشور هزینه آزمون را می‌پردازند، اما این راهکار برای همه مناسب نیست. خرید ووچر یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تکمیل مراحل ثبت نام آزمون PTE است که این مراحل را می‌توانید از طریق سایت AzmoonPTE  به ترتیب زیر انجام دهید:

چطور از ووچر آزمون PTE استفاده کنیم؟

برای استفاده از ووچر آزمون PTE ابتدا باید به پروفایل خود در سایت پیرسون مراجعه کنید. سپس مراحل ثبت‌نام را طبق دستورالعمل‌های مربوطه دنبال نمایید تا به مرحله پرداخت برسید. هنگامی که وارد مرحله پرداخت هزینه آزمون PTE شوید، در صفحه پرداخت گزینه‌های مختلفی برای انتخاب نوع کارت اعتباری به شما نشان داده می‌شود. کسانی که کردیت کارت بین المللی دارند در این مرحله می‌توانند به صورت مستقیم هزینه شرکت در آزمون را بپردازند، اما کسانی که این کارت را ندارند باید در این مرحله به‌جای انتخاب کارت اعتباری، گزینه مربوط به پرداخت هزینه با ووچر را کلیک کنند. زمانی که کد ووچر خود را با دقت وارد کردید، باید دکمه "apply" یا "اعمال کردن" را بزنید. با این اقدام ثبت نام شما برای آزمون PTE نهایی می‌شود و هزینه‌ آزمون از طریق ووچر واریز خواهد شد. اگر ووچر معتبر باشد، ثبت نام شما کامل می‌شود و اجازه شرکت در آزمون را خواهید داشت.

سنتر PTE
pearsonpte
5

سال تجربه پرداخت های آنلاین بین المللی

خرید ووچر آزمون PTE ترکیه

آزمون PTE محبوبیت بیشتری نسبت به آزمون‌های دیگر بین المللی زبان انگلیسی همچون آیلتس دارد و یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع پذیرش مدرک این آزمون از طرف اداره مهاجرت استرالیا به عنوان جایگزینی برای آیلتس است. در ضمن ساختار آزمون PTE و نحوه برگزاری آن به مراتب ساده‌تر از آزمون آیلتس است. اغلب داوطلبان آزمون PTE از ایران تمایل دارند برای شرکت در این آزمون به کشور ترکیه سفر کرده و در یکی از سنترهای شهرهای استانبول، آنکارا و یا ارزروم در این آزمون اینترنتی حضور پیدا کنند. به همین دلیل تقاضا برای خرید ووچر آزمون PTE ترکیه بیشتر است و اغلب افراد به دلیل هزینه ارزان سفر به کشور ترکیه، سنترهای شهرهای مختلف این کشور را برای شرکت در آزمون PTE انتخاب می‌کنند.

هزینه ثبت نام در آزمون PTE

هزینه ثبت نام در آزمون پی تی ای برای ایرانی‌ها بستگی به کشوری انتخابی تغییر می‌کند، در واقع هزینه شرکت در این آزمون در کشورهای ارمنستان، آذربایجان، ترکیه، عراق و یا امارات یکسان نیست. البته اغلب افراد متقاضی شرکت در این آزمون بین المللی زبان انگلیسی کشور ترکیه را به دلیل نزدیکی و هزینه پایین‌تر برای شرکت در آزمون انتخاب می‌کنند. با خرید ووچرهای PTE می‌توانید هزینه شرکت در آزمون را کاهش داده و به راحتی تمامی مراحل ثبت نام در این آزمون را از داخل کشور و بدون نیاز به کمک گرفتن از افراد واسطه به‌صورت مستقیم انجام دهید.

مزیت‌ های خرید ووچر آزمون PTE

از آنجا که آزمون PTE در داخل کشور برگزار نمی‌شود و مجموعه پیرسون در ایران هیچ نمایندگی ندارد، افراد متقاضی شرکت در این آزمون بین المللی عازم کشورهای همسایه می‌شوند تا بتوانند در مراکز آزمون کشورهایی همچون ترکیه در آزمون بین المللی زبان انگلیسی PTE شرکت کنند. اما پرداخت هزینه این آزمون به یک مشکل اساسی در هنگام ثبت نام تبدیل شده که در حال حاضر تنها راهکار مقرون به‌صرفه برای این موضوع خرید ووچر آزمون PTE از سایت‌های معتبر است. البته برخی از افراد از طریق سایت‌های واسطه و با پرداخت کارمزد زیادی اقدام به ثبت نام در این آزمون می‌کنند که این روش بسیار پر هزینه است. خرید ووچر اما مزیت‌های زیادی دارد که عبارتند از:

  • هزینه مقرون به‌صرفه خرید ووچر، با حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه ارزی برای ثبت نام در آزمون PTE
  • بدون ریسک و نگرانی می‌توان در آزمون ثبت نام کرد و بدون اینکه نگران اشتباه وارد شدن اطلاعات خود باشید.
  • خرید و ثبت‌نام با ووچر زمان کمتری نسبت به استفاده از واسطه‌ها می‌برد و روند ثبت‌نام را آسان می‌کند.

چگونه هزینه‌ آزمون PTE را پرداخت نمایم؟

با توجه به اینکه با استفاده از کارت‎‌های بانکی ایرانی نمی‌توان هزینه ثبت اینترنتی آزمون PTE را پرداخت کرد، افراد متقاضی شرکت در این آزمون بین المللی زبان باید از طریق سایت‌های معتبر همچون AzmoonPTE نسبت به خرید ووچر آزمون برای سنتر مورد نظر خود اقدام کنند. ووچر در واقع یک کد چند رقمی ساده است که برای هر شخص به صورت اختصاصی صادر شده تا بتواند به راحتی هزینه آزمون را به‌جای پرداخت با کارت بانکی با این کد اعتباری بپردازد. پس از تکمیل مراحل ثبت آزمون در سایت پیرسون می‌توانید به راحتی در صفحه‌ پرداخت آزمون کد ووچر را به جای اطلاعات کارت بانکی بین‌المللی وارد کرده و از این طریق به آسانی در آزمون ثبت نام کنید.

  • هزینه مقرون به‌صرفه خرید ووچر، با حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه ارزی برای ثبت نام در آزمون PTE
  • بدون ریسک و نگرانی می‌توان در آزمون ثبت نام کرد و بدون اینکه نگران اشتباه وارد شدن اطلاعات خود باشید.
  • خرید و ثبت‌نام با ووچر زمان کمتری نسبت به استفاده از واسطه‌ها می‌برد و روند ثبت‌نام را آسان می‌کند.

چرا مجموعه AzmoonPTE؟

شرکت در آزمون‌های زبان از جمله آزمون PTE، گامی مهم جهت مهاجرت افراد به خارج از کشور است. ما در مجموعه AzmoonPTE  با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه ثبت نام آزمون PTE شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا همه متقاضیان شرکت در آزمون PTE بتوانند کلیه مراحل خرید ووچر و سایر جزئیات مربوط به ثبت نام در این آزمون را از طریق مجموعه ما به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند. کاهش هزینه خرید ووچر را می‌توان یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های خرید از سایت ما بیان کرد. اگر برای ثبت نام در این آزمون نیاز به مشاوره یا راهنمایی دارید، حتما از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما بصورت 7/24 آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند.

  • هزینه مقرون به‌صرفه خرید ووچر، با حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه ارزی برای ثبت نام در آزمون PTE
  • بدون ریسک و نگرانی می‌توان در آزمون ثبت نام کرد و بدون اینکه نگران اشتباه وارد شدن اطلاعات خود باشید.
  • خرید و ثبت‌نام با ووچر زمان کمتری نسبت به استفاده از واسطه‌ها می‌برد و روند ثبت‌نام را آسان می‌کند.

سوالات متداول

آیا پس از ثبت نام با ووچر می توانم تاریخ آزمون را تغییر دهم ؟

بله ، طبق قوانین پیرسون شما می توانید تاریخ آزمون خود را تغییر دهید .

آیا ووچر آزمون PTE قابلیت فروش و ریفاند مبلغ پرداخت شده را دارد ؟

نیازی نیست که شما به فکر تمیز کردن اتاق باشید، مگر اینکه چیزی روی زمین ریخته باشید. بسیاری از میزبانان، در قوانین خانه شرایط نظافت را ذکر می‌کنند و لازم نیست شما بیشتر از آن برای نظافت اتاق وقت بگذارید. به هر حال شما در تعطیلات به سر می‌برید و هزینه نظافت از شما دریافت شده ‌است.

در حال حاضر ووچر PTE برای رزرو آزمون کدام کشور ها قابل اعمال است ؟

در حال حاضر ووچر آزمون PTE برای کشور ترکیه ارائه می گردد.

اعتبار ووچر های صادر شده چقدر است ؟

اعتبار ووچر های صادر شده مجموعه ما 1 سال است ..

آیا ووچر قابلیت انتقال به سایرین را دارد ؟

بله، ووچر رزرو به نام شما صادر می شود.