ساعات کاری : شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب | جمعه ها 10 صبح الی 13
تماس: 02128424686

اجاره خانه از Airbnb

رزرو خانه از Airbnb با کمترین کارمزد و سریع ترین زمان

اجاره خانه از سایت Airbnb بسیار آسان است و شما در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توانید خانه یا اقامتگاه مورد نظر خود را از این سایت معتبر و بین المللی به صورت کاملا آنلاین رزرو کنید. طبق آخرین داده‌های ایربی‌ان‌بی، این شرکت بیش از 6.5 میلیون مورد برای اجاره در سایت خود دارد، با ورود به این وب سایت می‌توانید در بیش از 100 هزار شهر و 220 کشور جهان برای اقامت خود و همسفرانتان خانه اجاره کنید. سایت Airbnb یکی از بزرگترین سایت‌های اجاره خانه و اقامتگاه در جهان است و شما با ورود به این وب سایت و ساخت یک حساب کاربری می‌توانید در شهرهای مختلف جهان خانه مورد نظر خود را با بهترین قیمت برای مدت مورد نظر اجاره کنید. اجاره خانه از سایت Airbnb به دلیل تنوع و تعداد خانه‌ها در این سایت بسیار آسان است و شما با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید خانه و یا اقامتگاه مورد نظر خود را از این سایت اجاره کنید و هزینه را به صورت آنلاین بپردازید. با توجه به اینکه از داخل ایران پرداخت اجاره خانه در وب سایت ایربی‌ان‌بی امکان پذیر نیست شما می‌توانید از خدمات مجموعه AzmoonPTE برای پرداخت‌های خود در این وبسایت استفاده کنید.

مراحل اجاره خانه از Airbnb

تصویر

ثبت نام

در سایت Azmoonpte اکانت ایجاد کنید

تصویر

درج لینک خانه

لینک خانه مورد نظر را درج کنید

تصویر

محاسبه هزینه ریالی

هزینه محاسبه شده را پرداخت کنید

تصویر

رزرو شما انجام شد !

1 الی 3 ساعت بعد رزرو شما انجام می شود

درباره Airbnb.com بیشتر بدانید

این وبسایت در سال 2008 با نام Airbedandbreakfast.com در آمریکا راه اندازی شد و در سال 2009 به نام کنونی خود تغییر پیدا کرد. این مجموعه توانست به سرعت رشد کند و به وب سایتی مشهور برای رزرو مکان‌های اقامتی تبدیل شود. وقتی برای اجاره خانه از سایت Airbnb وارد این وب سایت می‌شوید یک محیط دوستانه و گرم را می‌بینید که شما را دعوت به جستجو و گردش در آن می کند .فرض کنید شما می خواهید به شهری در کشوری خارجی سفر کنید و می خواهید مکانی را برای اقامت در زمان سفر خود پیدا کنید. کافی است که نام مکان خود را در قسمت لوکیشن وارد کرده و تاریخ حضورتان و تعداد افراد را نیز معین کنید و سپس روی سرچ( جستجو) بزنید تا برای شما لیستی از مکان هایی که می توان در آنها اقامت کرد لیست شود.در این لیست عکس هایی از مکان هایی که می توانید در آنها اقامت کنید را به همراه قیمت آنها می بینید. قیمت آنها بر اساس مدت زمان اقامت شما محاسبه می شود.با کلیک بر روی هر یک از این موارد ، شما می توانید عکس های محل اقامت خود را ببینید و توضیحاتی را در مورد آن بخوانید. نظرات افراد را می توانید درباره این محل اقامت بخوانید و از امکانات آن آگاه شوید.برای مثال اگر در این مکان ، آسانسور وجود دارد برای شما نوشته می شود. شما می توانید به راحتی با میزبان و صاحبخانه تماس بگیرید و با او درباره همه چیز صحبت کنید.شما می‌توانید مکان های اقامت خود را بر اساس قیمت ، رزرو آنی ، نوع مکان(خانه ، هتل ، اتاق مشترک) و دیگر چیزها لیست کنید.

نحوه ایجاد حساب کاربری و اجاره خانه از سایت Airbnb

پیدا کردن خانه مورد نظر در سایت Airbnb

برای پیدا کردن خانه مورد نظر در سایت Airbnb در هر یک از شهرها و یا کشورهای جهان کافیست در ابتدا وارد حساب کاربری خود در این وب سایت شوید و مکان مورد نظر برای اجاره را انتخاب کنید، سپس از گزینه‌های موجود می‌توانید مواردی همچون قیمت، متراژ، نوع ملک و موارد دیگر را به صورت فیلتر شده انتخاب کنید و از بین نتایجی که در سایت به شما نشان داده می‌شود به راحتی خانه مورد نظر خود را اجاره کنید. البته توجه به برخی نکات در زمان اجاره خانه از سایت ایربی‌ان‌بی می‌توانید کیفیت اقامت شما را افزایش دهد.
  • حتما خانه‌هایی را برای رزرو انتخاب کنید که در مورد آنها اطلاعات به صورت کامل درج شده و جزئیات مربوط به خانه به صورت کامل بیان شده است.
  • اگر در مورد یک ملک خاص تعداد زیادی عکس‌های با کیفیت یا هیچ نظری برای بررسی وجود ندارد، این موضوع می‌تواند نشان از کیفیت پایین آن مکان باشد. بهتر این است که برای اجاره خانه به سراغ خانه‌های دیگری بروید که اطلاعات کاملی در مورد آنها وجود دارد.
  • توضیحات را با دقت بخوانید و به جزئیات ذکر شده در مورد خانه‌ها دقت کنید تا در زمان اجاره خانه با محدودیت‌های خاصی همچون قوانین مربوط به حیوانات خانگی، سر و صدا و محدودیت ‌های مختلف دیگر روبرو نشوید.
  • ایر بی ان بی دارای ویژگی‌هایی است که به شما این امکان را می‌دهد که در مورد چیزی مطمئن نیستید، قبل از رزرو به میزبان پیام دهید.
  • پس از اینکه خانه مورد نظر خودتان را پیدا کردید، روند اجاره خانه بسته به نوع اقامتگاه متفاوت است. برخی از صاحب خانه‌ها به شما اجازه می‌دهند فورا ملک را رزرو کنید ولی برای برخی ملک‌ها باید مدتی منتظر تایید صاحب خانه بمانید.
  • مدارک مورد نیاز برای اجاره خانه از سایت Airbnb

    همان طور که در مقدمه هم اشاره کردیم، برای ساخت حساب کاربری و اجاره خانه شما فقط به یک آدرس ایمیل معتبر نیاز دارید ولی برای اجاره خانه از این وبسایت شما باید مدارک هویتی خود را هم در سایت در زمان اجاره خانه بارگذاری کنید. گواهینامه رانندگی، گذرنامه، کارت شناسایی یا ویزا جز مدارک مورد نیاز برای اجاره خانه است در واقع برای اجاره خانه ازاین وبسایت شما نیاز به احراز هویت بین‌المللی دارید، به همین دلیل مجموعه AzmoonPTE تمامی فرایند اجاره خانه را با اکانت خود انجام داده و ووچر رزرو را به نام شما صادر می‌کند.

    مزایای اجاره خانه از Airbnb

    رزرو از airbnb
    رزرو خانه از airbnb
    5

    سال تجربه رزرو خانه در سراسر جهان

    پرداخت هزینه رزرو و دریافت ووچر

    همان طور که در مقدمه هم اشاره کردیم، برای ساخت حساب کاربری و اجاره خانه شما فقط به یک آدرس ایمیل معتبر نیاز دارید ولی برای اجاره خانه از این وبسایت شما باید مدارک هویتی خود را هم در سایت در زمان اجاره خانه بارگذاری کنید. گواهینامه رانندگی، گذرنامه، کارت شناسایی یا ویزا جز مدارک مورد نیاز برای اجاره خانه است در واقع برای اجاره خانه ازاین وبسایت شما نیاز به احراز هویت بین‌المللی دارید، به همین دلیل مجموعه AzmoonPTE تمامی فرایند اجاره خانه را با اکانت خود انجام داده و ووچر رزرو را به نام شما صادر می‌کند.پرداخت هزینه اجاره خانه از سایت Airbnb و یا رزرو اقامتگاه فقط از طریق وبسایت این مجموعه امکان پذیر است، در خارج از ایران نحوه پرداخت هزینه اجاره خانه از سایت ایربی‌ان‌بی بسیار آسان و سریع است و شما با استفاده از انواع کارت‌های اعتباری همچون ویزا، مسترکارت، امریکن اکسپرس و یا سرویس پرداخت موبایلی همچون PayPal، Apple Pay و Google Pay می‌توانید هزینه اجاره خانه مورد نظر خود را به راحتی پرداخت کنید. مجموعه Azmoonpte با سالها تجربه در زمینه پرداخت های آنلاین بین المللی در سریع ترین زمان پرداخت شما را انجام خواهد داد.

    سوالات متداول

    آیا ممکن است شما را از خانه Airbnb بیرون کنند؟

    اکنون در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که همه چیز دارای حق اشتراک یا قسط است؛ مثل اشتراک منزل، اشتراک دوچرخه، اشتراک وسیله نقلیه و سایر موارد اگر شما حق اشتراک یا اقساط را پرداخت نکنید، ممکن است شما را از خانه یا آپارتمان بیرون کنند یا وسیله نقلیه شما را بگیرند.

    آیا باید خانه Airbnb را در زمان تحویل تمیز کنیم؟

    نیازی نیست که شما به فکر تمیز کردن اتاق باشید، مگر اینکه چیزی روی زمین ریخته باشید. بسیاری از میزبانان، در قوانین خانه شرایط نظافت را ذکر می‌کنند و لازم نیست شما بیشتر از آن برای نظافت اتاق وقت بگذارید. به هر حال شما در تعطیلات به سر می‌برید و هزینه نظافت از شما دریافت شده ‌است.

    قبل از استفاده از Airbnb باید چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

    قیمت و هزینه‌های نهایی را کنترل کنید. تاریخ دقیق سفر خود را هر چه سریع‌تر مشخص کنید. زمان ورود و خروج خود را مشخص کنید. امکانات موجود در ملک مورد نظر را با دقت بررسی کنید. با دقت تصاویر و اطلاعات محل مورد نظر را بررسی کنید. اطلاعات میزبان خود را بررسی کنید.

    اطلاعات مورد نیاز برای اجاره خانه در Airbnb چه هستند؟

    اطلاعات مربوط به اسامی و مشخصات افرادی که قصد اقامت در خانه را دارند باید در زمان رزرو به همراه مدارک هویتی در سایت بارگذاری شود.

    آیا ووچر رزرو خانه به نام خودم صادر می شود؟

    بله، ووچر رزرو به نام شما صادر می شود.

    برای رزرو به اکانت Airbnb.com نیاز دارم؟

    خیر، کلیه رزروها توسط اکانت مجموعه ما انجام خواهد شد.پروسه ایجاد اکانت در سایت airbnb نیاز به احراز هویت بین المللی دارد. پس کافیست خانه مدنظر خود را انتخاب کرده و پروسه رزرو خانه را به ما بسپارید

    شرایط تغییر تاریخ و کنسلی چگونه است؟

    بسته به گزینه‌های مختلف شرایط تغییر تاریخ و کنسلی متفاوت است .معمولا درصورتی که به تاریخ رزرو 14 روز یا بیشتر مانده باشد شامل جریمه نمی‌شود. در صورت کنسلی مبلغ ریالی پرداخت شده از جانب شما پس از کسر 5 درصد کارمزد به حساب شما بازگردانده می‌شود. این پروسه ممکن از بین 1 تا 5 روز کاری زمان بر باشد

    پس از رزرو چگونه با صاحب خانه ارتباط برقرار کنم؟

    پس از رزرو قطعی آدرس منزل، آدرس ایمیل و شماره تماس صاحب خانه در اختیار شما قرار می‌گیرد .